Kurv

Oftest stillede spørgsmål om A.Brask

Om A.Brask

Nej vi er kun online. Men vi giver gratis fragt og retur til vores kunder i Scandinavien og EU.

Alle vores smykker er lavet af 925 Sterling sølv. Nogle modeller er belagt med 18 kt guld eller rhodium. Alle er vores smykker er nikkelfri.

Alle vores øreringe sælges som et par. Undtagelsen er earcuffs, som vi sælger som 1 stk.

Alle vores smykker er lavet af 925 Sterling sølv. Alle er vores smykker er nikkelfri.

Vi producerer vores smykker i reviderede og certificerede fabrikker i Taiwan og Thailand. Designet of kvalitetssikring foregår i vores studio i Hørsholm, Danmark.

Ja , vores fabrik er certificeret for at være bæredygtig i hver led af produktionsprocessen. Vi genbruger op til 90% af Sterling sølv.

Levering og retur

A.Brask er en webshop og vi er kun online. Vi afsender fra vores lager i Brande. Vi tilbyder derfor ikke afhentning.

Vi tilbyder gratis retur til vores kunder i Danmark. Du har 30 dags fortrydelsesret. Bestil en returseddel og en gratis pakkelabel via denne link .

Vi behandler alle retur en gang om ugen. Vi tager dog forbehold for ferie og sygdom, derfor siger vi at vi behandler returpakker inden 14 dage.

Vi refunderer pengene til samme betalingsmetode som er blevet brugt til at lave bestillingen. Du får en email fra os når vi har refunderet pengene. Derefter er pengene på din konto indenfor 1-3 bankdage.

Vi leverer kun til Skandinavien og EU lande.

Reklamation

Send os dokumentation i form af billeder samt din ordre nummer til quality@abrask.dk

Hvis du har købt smykket indenfor de gældende 2 år,  sender vi dig et nyt smykke.

Oksidering er en naturlig proces, derfor ikke en produktionsfejl. Du kan rense dine sølvsmykker som beskrevet i vores vejledning: Sådan redder du dine sølvsmykker | A.Brask (abrask.dk)

Alle vores smykker er håndlavede og vores former er organiske. Derfor vil produktionen variere lidt.  Som udgangspunkt, alle fejl som ikke kan ses fra 30 cm afstand med øjet, består vores kvalitetssikring test og betragtes ikke som en produktionsfejl.

Hvis du mener alligevel at det er noget I vil have byttet eller returneret, kan i gøre det helt gratis her: Levering og retur | A.Brask (abrask.dk) .

Vi sender gerne en nyt par til dig. Skriv i returseddel at du vil have det byttet til en nyt par.

Har du stadig brug for hjælp?

Vi vil gerne høre fra dig – ring til os på +45 69 91 29 49

Vi bestræber os på at besvare din mail inden 24 timer, indenfor vores normale åbningstider:

Mandag-Fredag: 08.00 – 20.00

Lørdag: 09.00 – 15.00