Handelsbetingelser
Nedenfor finder du vores betingelser for hhv. private og erhvervsdrivende.
A.Brask ejer ophavsretten til alt indhold og materiale på denne hjemmeside, herunder billeder. Det er ikke tilladt at kopiere, reproducere, distribuere, sende, downloade, vise, sende eller overføre nogen del af Hjemmesiden uden skriftlig tilladelse fra os. Det er tilladt at printe eller downloade sider til personlig og ikke-kommerciel brug. Hvis du er i tvivl om, hvad der er tilladt, er du velkommen til at kontakte os med eventuelle spørgsmål.
Generelle Oplysninger
A.Brask Aps
CVR: 38347330
Ørbækgårds Alle 636, 2970 Hørsholm, Danmark
Danmark
E-mail: [email protected]
Levering
A.Brask bestræber sig på at afsende ordrer indenfor 24 timer.
A.Brask arrangerer levering gennem GLS og PostNord. Vi giver GRATIS fragt på alle ordrer.
Du kan altid følge din forsendelse via det Track & Trace-nummer, du modtager ved bestilling.
Retur
Varens stand, når du sender den retur
Reklamationsret
Abrask.dk har to års reklamationsret. Denne dækker fejl fra komponenter eller fremstilling opdaget ved normal brug.
Reklamationsretten dækker ikke slitage ved normal brug. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte forårsaget af forkert brug, ringe vedligeholdelse, anvendelse af vold eller uautoriseret reparation.
Oksidering er en naturlig proces, derfor ikke en produktionsfejl. Du kan rense dine sølvsmykker som beskrevet i vores vejledning: Sådan redder du dine sølvsmykker | A.Brask (abrask.dk)
Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved normal inspektion, skal indberettes til Abrask.dk inden for en rimelig tid.
Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller, hvis det er aftalt, til kredit (gavekort).
Abrask.dk dækker omkostninger til retur på grund af fejl, der er godkendt.
For fejl, mangler forsendelse eller andre spørgsmål bedes du kontakte:
A.Brask
Ørbækgårds Alle 636, 2970 Hørsholm, Danmark
Telefon: +45 70 80 39 88
E-mail: [email protected]
For at fremskynde restitutionen proces, vi beder om, at de returnerede varer, indeholder tilstrækkelige oplysninger, såsom ordrebekræftelse, eventuel korrespondance og konto oplysninger.
Refusion
Tilbagebetaling kan blive behandlet til det kreditkort, der anvendes til betaling, eller i form af gavekort.
Betaling
Tilbagebetaling kan blive behandlet til det kreditkort, der anvendes til betaling, eller i form af gavekort.
Fotrydelsesret
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at hvis du har modtaget en mængderabat på 20%, men din ordre ikke længere opfylder betingelserne for rabat efter retur, frafalder rabatten.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du har nogen spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på [email protected] .Vi besvarer inden for 24 timer.
Personsdatapolitik
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte [email protected]. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr ”